آرم کوکاکولا و توهین به پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله)

شما کافیست یک برچسب نوشابه کوکاکولا را از روی بدنه بطری جدا کرده و به پشت آن نگاه کنید ، فکر میکنید چه چیزی را خواهید دید ....... بله درست است آرم کوکاکولا از پشت به اینصورت خوانده میشود ( لا محمد - لا مکه ) یعنی نه محمد و نه مکه

    فکر میکنید تصویر زیر مربوط به چه چیزی است ...... درست حدس زدید آرم شرکت نوشابه سازی کوکاکولا ، آرم به ثبت رسیده و رسمی این شرکت آمریکائی ، اما .....


شاید صدها بار این آرم را در فروشگاهها دیده باشید و صدها بار از این نوشابه خورده باشید اما چیزی که به فکر هیچ کس نمیرسد این است که این آرم یک اهانت به پیامبر اسلام و شهر مکه که قبله همه مسلمانان است را به دنبال خود دارد بدون اینکه افراد معمولی به آن دقت کنند ، درست شنیدید یک اشتباه کاملا عمدی در طراحی این آرم

شما کافیست یک برچسب نوشابه کوکاکولا را از روی بدنه بطری جدا کرده و به پشت آن با دقت نگاه کنید ، فکر میکنید چه چیزی را خواهید دید ، من که از تعجب چشمانم گرد شد ....... بله درست است آرم کوکاکولا از پشت به اینصورت خوانده میشود ( لا محمد - لا مکه ) یعنی نه محمد و نه مکه

با یک خط بسیار زیبا و در عین حال حرفه ای از یک طرف ( لامحمد - لامکه ) به زبان عربی دیده میشود و از طرف روی آن کلمه کوکاکولا به زبان انگلیسی و به همان شکل و شمایل صحیح آن را خواهید دید ، که نشان از حرفه ای بودن طراح این آرم و یک قصد عمدی که در آن پنهان است را دارد ..... اما چرا ؟


من خیلی سعی کردم که خودم را قانع کنم که این یک تصادف است و عمدی نبوده اما هر چه که این آرم را زیر و رو کردم بعنوان کسی که درس طراحی آرم را خوانده ام و به نوعی کارشناسی آن را میتوانم انجام دهم دیدم نه تصادفی در کار نیست ، نظر شما چیست آیا کوکاکولا یا طراح آرم آن واقعا قصد چنین کاری را داشته و شرکت کوکاکولا چه توجیهی برای این کار دارد . ضمنا کوکاکولا در ایران دارای نمایندگی است و نوشابه های آن را هر روز من و شما میخریم !

اما مدتها بعد از انتشار این خبر به یک مطلب علمی برخورد کردم که نتیجه تحقیقات یک ژاپنی به نام ایموتو و در مورد اسرار آب است که سی دی فارسی آن که توسط دکتر شاهین فرهنگ با نام اسرار آب بازگو میشود را میتوانید در اینترنت خریداری کنید .

آقای ایموتو بعد از هزاران آزمایش از انواع آبهای جهان در محل های مختلف ، از آبهای چشمه ها و رودها و دریاها تا آب بطری و لوله کشی انواع نقاط جهان متوجه میشود که بلور های منجمد آبها بسته به محل ذخیره و نگهداری آن زشت یا زیبا میشوند مثلا اگر بر روی بطری اب بنویسید شیطان یا کفر یا به آن فحاشی کنید به هر زبانی که باشد آب زشت میشود ولی اگر بنویسید خدا ، کعبه ، مادر ، لبخند یا آیات قران را روی بطری آن بنویسید و سایر کلمات زیبای دیگر ، به هر زبانی که باشد بلور های آب زیبا و منظم میشود و نکته جالب اینجاست که بیش از هفتاد درصد بدن ما را همین آب تشکیل میدهد و در روایات هم داریم که فلان سوره یا دعا را بر آب بخوانید یا بر ظرف آب بنویسید و به بیمار دهید که شفا می یابد که نشان دهنده اثر پذیری آب است

حالا موقعی که شما نوشابه یا در اصل آبی را میخورید که روی بطری آن کفر و توهین به دین خدا نوشته است در واقع ذره ذره کفر و بی غیرتی دینی را به بدن خود تزریق میکنید و شاید تعجب نداشته باشد اگر وقتی میزان اعتقاد و ایمان و غیرت مذهبی خود را با ده سال پیش مقایسه میکنید درک میکنید که اعتماد و ایمان شما به دین و خدا بسیار سستر از سالهای قبل است ، بدون آنکه دلیل منطقی و واقعی آنرا پیدا کنید و فقط به بهانه ای در انتقاد از عملکرد حکومت یا آخوندها در فرار دینی مردم اکتفا میکنید و شاید هیچگاه نمپرسیم که شاید اشکال از خوراک بدن و روح خود ما باشد که هر چیزی را در رزق خود وارد میکنیم

راستی آیا میدانید هر بشکه کوکاکولا ( یا در واقع هر بشکه آب شکر ) را به قیمتی حدود 250 تا 300 دلار از آمریکا میخریم و بجای آن نفت را در اوج قیمت بشکه 75 دلار به آمریکا هدیه میدهیم.





نظرات 107 + ارسال نظر
دشیثث یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ب.ظ

این که لا نداره ....................................دقت کن.

لا داره دو تا هم داره بیشتر دقت کن اخوی

یه بچه شیعه که عشق محمد و خادانش رو سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ق.ظ

داشتم سحری میخوردم سر سفره مون از مهمونی دیشب نوشابه بود همسرم آرم روی نوشابه رو کند و اون طرفش ذو نشونم داد خیلی حالم بد شد و گفتم شاید اشتباه میکنه وقتی یه سری توسایت ها زدم دیدم بابا اینا از اسم خاندان محمد بیزارن و می ترسن چه قدر ما بدبختیم که نوشابه ای رو میخوریم که روش توهین به پیامبر اسلام شده از اون به بعد حتی اگه تومهمونی هم باشم کوکاکولا نمیخورم و ازبطری اش واسه آب هم استفاده نمیکنم

خیری بود از جانب خداوند متعال
قدرش بدان و با دشمنان خدا دشمنی کن

الهام یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ب.ظ http://opera2012.blogfa.com

سلام دوست خوبم واقعا چقدر موجودات پلیدی هستن از نوشابه هم استفاده به نفع خودشون میکنن به منم سر بزن خوشحال میشم

سلام
این تازه اولشه ،اگر جلوتر بری و چیزهای بیشتری بفهمید دیگه به همه چی شک میکنید

fahime چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام.خوشحالم از اینکه هنوزم ادمایی مثل شما پیدا میشن که به جزییات دقت میکنن.واقعآ دمتون گرم بابت اطلاع رسانیتون.دیگه این محصول رو به هیچ وجه استفاده نمیکنم.این اشغال پسندیا با روحیه خودشون سازگارتره.

علیک سلام
راه درست رو انتخاب کردید ،یعنی تحریم این محصول

... سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ق.ظ

انقدر راحت در مورد سست شدن ایمانمان در سالهای اخیر نظر ندهید لطفا.اگر ما مسلمون باشیم دیگه حتی یه بطری از این نوشابه و محصولات دیگر مثل پپسی رو نباید بخوریم.

مهران سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ

مرگ بر امریکا و اسرائیل

mehdi جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:27 ب.ظ

تازه ایگه جیزی نیست ادیداس وپپسی هم دک چیز هایی توهمین مایه ها است وبیشتروبدتر

بنده ی خدا شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام ؛ من قبلا شنیده بودم ولی باور نمی کردم تا امروز که این آرم رو از نزدیک بررسی کردم و از تعجب شاخ در آوردم ؛ بعد اومدم تو گوگل این آرم رو ( که نمی خوام اسمش رو بیارم ) سرچ کردم و مطالب شما رو که خوندم شکم به طور کامل بر طرف شد ؛ آدم اشکش در میاد ؛ خداوند سبحان خیر بده شما رو

علیک سلام
این فقط قسمت کوچکی از حرفه ای گری های دشمن در عرصه دشمنیست باید در مبارزه با این دشمن بسیار دقیق عمل کرد.
با بصیرت و فکر باید جنگید.

[ بدون نام ] یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ق.ظ

سلام واقعا از همه چی بی خبریم

علیک سلام

روح الله چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:06 ب.ظ http://tavooos.blogfa.com

سلام دوستان عزیز:
اگه خواستید ژرونده سیاه کوکا کولا رو ببینید یه سر به وبلاگ حقیر بزنید.
حقیقت این مارک رو توضیح دادم در حد فهم خودم
روز قدس روز تلافیست!
((((همه رو بیدار کنید داره آفتاب در میاد!))))

علیک سلام
بصیرت لازمه انقلاب است
موفق باشید

مهدی پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ق.ظ http://www.starsofsky.blogfa.com

سلام.وبلاگ خوبی داری.ولی یکم باید درباره این قضیه بیشتر کار کنی. هر اسمی رو چپه راسته کنی و یکم تغییرش بدی یک اسم دیگه درمیاد.من خودم یک آدم مذهبی ام اصلا هم با خدا و پیغمبر دشمنی ندارم.ولی شما نمیخواد راه دور بری همین اسمnokia شما چپش کن. یک اسم ناجور فارسی در میاد(نمیتونم بگم چی میشه وگرنه میگفتم.). که گوشیاش هم دست همه هست. ولی اگه اونا الان ذهنشون توی این کارا بود الان موشک نمیفرستادن فضا برادر من.

سلام
این دست اعتقادات مربوط به رویه صهیونیست ها یا بهتر بگم ماسون هاست.
دشمنی با پیغمبر اکرم یا هر یک از ارکان دین روش این دشمنان خداست.
بهتره در مورد فراماسونری بیشتر تحقیق کنید.
اینها اگر ماهواره هم به فضا می فرستند برای جاسوسی و بردگی انسانهاست نه خدمت به بشر

z پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ق.ظ

ممنون
من مطلب شما رو منتشر می کنم با نام خودتون

خواهش میکنم
بخاطر خدا منتشر کنید نام من مهم نیست

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:34 ب.ظ

با سلام دوستان عزیز واقعا تاسفباراستکه ما از احادیث و روایات پیامبر وامامان کم خبربوده و در نوردآن ها به یقین نمیرسیم اما دشمن آیات و روایات اسلام را خیلی بیشتر ازما باورش شده و یقین پیداکرده مثال همین اثرپذیری آب
ازخدای متعال میخواهم که هرمسلمانی آگاهی کامل پیداکندوغافلن باشد آمین

امیر حسین پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ب.ظ

الاهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

غریبه جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ق.ظ

عالی بود واقعا تعجب کر دم برای خودمون متاسفم که به اتفاقاتی که درا طرافمون می افته اینقدربی توجهیم وبصیرت کافی رو نداریم

[ بدون نام ] جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 ب.ظ

آقا مهدی مثل اینکه نمیدونی تو چه دنیایی زندگی میکنی. احتمالا شما پرچم آمریکا و دلار و چیزهای مشابه را هم تصادفی میدونید. آخه این آرم که دیگه خیلی واضحه...

[ بدون نام ] شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:09 ق.ظ

با سلام خدمت شما من هم از اینکه شما برای دین دل می سوزانید با شما هم عقیده هستم اما متاسفنه بایستی به استحضار کلیه مسمانان جهان برسانم کرم از خود درخته چرا چون زمانی که بحث اختلافات مذهبی پیش می آید همین رهبران شیعی به استلاح مسلمان توهین های را نثار خلافای اهل تسنن می کنند که صد دشمن نمی کند پس چطوری از یک غیر مسلمان که خود را تا دندان مسلح کرده که به اسلام حمله نماید انتظار بیشتر از این داریم

بحث برای روشن شدن حقیقت الزامیست . و دشمنی با دشمنان خدا و خود الزامیست.
و اینکه دین سنی ها یک دین من در آوردیست نیز یک حقیقت است.

تنها شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ب.ظ http://www.2ost.blogfa.com

سلام

مر۳۰ از اطلاعاتت

سلام
خواهش

صثص یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام
این مطلب که اونا با یک طراحی ماهرانه به اسلام توهین کردند را درست فرض کنیم ولی اینکه آب به جملات زشت و رکیک و جملات خوب واکنش نشان می دی کمی جای فکر کردن داره آخه آب مگه تمام زبان های دنیا را میدونی مثلا میدونه یک فحش به زبان های زنده دنیا چیه میشه تا واکنش نشون بده مخصوصا اگه آب یک طراح ماهر باشه تا بتونه تمام طراحی ها را معنی کنه یه کمی هم تعقل لازمه . بجای اینها و گیر دادن به اونا به خودمون بیام که همه روزه به اسم خدا و پیامبر و اماما هزار تا دورغ می گیم و بعدش خیلی راحت قسم می خوریم حالا ما بیشتر توهین می کنیم یا اونایی که اصلا خدا و پیامبر را قبول ندارند

آب مترجم گوگل نیست.
هر جمله یا کلمه ای رو که ما به زبان می آوریم دارای روح است و هر کلمه ای یک ظاهری دارد و یک باطنی.هر کلام زیبایی به هر زبانی که ترجمه شود محتوا و بطن آن زیباست نه ظاهر کلام.

بنفشه دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ق.ظ http://zamineasmani.blogfa.com

سلام. ممنون از اینکه این مطلب رو گذاشتین. بسیاری از افراد این مطلب رو هم می‌دونن ولی باز هم در مصرف این نوشابه‌ها تردیدی نمی‌کنند. حتی وقتی می‌بینند کسی از مصرف اونا امتناع می‌کنه هزار و یک توجیه میارن که حالا ما که به این نوشته اعتقاد نداریم؛ مصرفش چه ایرادی داره؟
من که از چند سال پیش که اینو دیدم از این نوشابه نفرت پیدا کردم و دیگه دلم نیومد به اون لب بزنم.
نفرت دشمنان هرچه بیشتر بشه، بهتر.

سلام
خواهش میکنم

موسوی دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:44 ب.ظ

خداوند کلیه دشمنان اسلام و پیامبر اکرم و ائمه معصومین علیهم السلام را لعنت کند و در دنیا و آخرت ذلیل شان گرداند . این ترفندها و سیاست ها هم به حول و قوه الهی نقش بر آب است . انشا ءالله

احسان سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ب.ظ http://bizimsahand.blogfa.com

مطالب جالبی داری اگه بخای تبادل لینک کنیم؟

اهل تبادل لینک نیستم فعلا.
شاید بعدها طور دیگری شد

الهه اشکانی چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ق.ظ

سلام
متنی که نوشتین کاملا درست و به جاست منتها از ترس یا احساس تاسف چیزی به دست نخواهید آورد . مسلما این نمایانگر جنگی بین شیطانیان الهیان خواهد بود بنابراین وظیفه ی ما این است که به مقابله با آن ببردازیم.من آزمایشی رو که شما گفتید رو در باره ی میوه انجام دادم و نتیجه ی بسیار شگفتی رو به دست آوردم و به این نتیجه رسیدم که خداوند بر همه ی نیرو ها غالب است بنابراین بهترین راه برای شکست این طرح و تغذیه ها مک دونالدو هزاران شر دیگر بهتر است قبل از استفاده تنها یک بسم الله الرحمن الرحیم و در هنایت یک الحمد لله بگوییم تا تمام این شیطنت ها نقش بر آب شود
اجرتون با خدا

سلام
احسنت بر شما و نگاه شما
که اینطور بصیر می بیند

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:04 ق.ظ

سایت محکومیت توهین به پیامبر اسلام ...

www.MyProphet.ir

لطفا جهت حمایت از پیامبر بنر های حمایتی را در سایت و یا وبلاگ خود قرار داده و سایت را به دیگران معرفی کنید

الهه اشکانی چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ب.ظ

سلام
آنچه که شما در باره ی کوکاکلا نوشته اید کاملا درست است و من خودم اون آزمایش (معجزه ی آب ) رو روی یک میوه امتحان کردم و بارها تاثیر واژها رو دیدم همون اندازه که وازه ی شیطان یا لامکه میتونه تاثیر بر بدن انسان بذاره واژه ی ؛بسم الله الرحمن الرحیم ؛ هم میتونه تاثیر مثبت داشته باشه . از اونجایی که مسلمان باید زیرک و هوشمند باشه تنها با گفتن این کلمه در هنگام مصرف هر غذا یا انجم هر کاری تمامی این حقه و فریب ها قابل بطلان است زیرا خداوند بر همه چیز غالب است.

سلام علیک

خودم دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:36 ب.ظ

احسنت

شکوفه پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ب.ظ http://anjomani75.blogfa.com

سلام.من هم قبلا اینو شنیده بودم اما دنبالش نرفته بودم خیلی ممنون که این موضوع رو برامون باز کردی.من هم منتظر نظرات سازندت در وبلاگم هستم.موفق باشی

سلام
خوش آمدید

رها جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ق.ظ

سلام

ممنون از زحمتی که کشیدی و یه عده رو آگاه کردی
و متاسفم برای افرادی مثل مهدی که خودشون رو یک آدم مذهبی معرفی میکنن ولی از دین فقط اسمش رو یدک میکشن متاسفم برای این آدمهای سطحی نگر و مذهبی نما


گاهی دلم برای امام زمان میسوزه آخه به امید کی ظهور کنه

سلام
خواهش میکنم
هر کس به اندازه خود توشه آخرت را با خود خواهد برد
بصیرت ،فکر ، آگاهی راه نجات است

غزل یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ق.ظ

سلام من واقعا ناراحت شدم خدا همشون لعنت کنه ازشما هم مچکرم که اگاهم کردید

سلام
بنده هم متشکرم

محمد چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:42 ب.ظ

سلام
ببین برادر/خواهر من
من از ذوق هنریت یا هر چیز دیگه ای که میشه اسمشو گذاشت خوشم اومد اما میخام ازت خواهش کنم اگر به این نظام یا کسیتوی این نظام وصل نیستی، ذهنتو هنرتو عشق به ایرانو دینو پیامبرتو با این حرفای باطل حروم نکن.یه کاری یا یه طرحی بده که به خلق خدا کمک کرده باشی نه اینکه یه سوژه برای این حکومت فاسد و نجاست ایران درست کرده باشی.مطمئن باش همون آمریکایی هایی که ما 33 ساله داریم تف و لعنت میفرستیم براشون هر چقدر هم کثیفو بی دین باشند، خیلی خیلی بیشتر از ما به کار درست و تعهداتشون پایبند هستند و فقط و فقط همین مهمه که باعث شده اونا روز به روز پیشرفت کنند و ایران عزیز ما از امپراطوری جهان به این لجنزار کشیده بشه.
برات آرزوی موفقیت میکنم.

سلام
من برادر هستم
آنچه حق است نزد خدای سبحان است و آنچه باطل است نزد شیطان است.در اولی به سوی نور حرکت کن و دومی محل تاریکیست.
برادر من اگر اهل حمایت از اسلام هستید پس بدانید بزرگترین دشمن اسلام در زمان ما صهیونیست ها هستند و الهی ترین حکومت دنیا حکومت اسلامی ایران است.
تقابل حزب خدا و حزب شیطان در مقابل چشمان شماست ،اما بدان باطل به فتنه گری می پردازد تا بندگان خدا را به راه شیطان بکشید و تاریکی را نور جلوه دهد و دوستان خدا را تروریست.
به خدا رجوع کن قبل از آنکه مرگ فرا رسد و قلب سیاه گردد و نفس افسار گسیخته.

بال های گمشده پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ق.ظ

سلام مطلب جالب بود بنده با ذکر منبع استفاده کردم

سلام علیک

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:12 ب.ظ http://monkerannoor.persianblog.ir/

سلام بر شما.
مطلب خوب بود با ذکر منبع استفاده کردم.
حلال کنید.

سلام
بدون منبع ذکر کنید ،خداوند اینطور راضی تر است

صنا سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ http://saminso.blogfa.com/

سلام
این داستان رو حتما بخونید ((بزرگوار بودنش، تری را عذاب می داد))..............متشکرم

سلام
تا ببینیم..........

سید سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:16 ب.ظ

خدا یه عقلی به شما بده یه پولی به ما.....حالا آرمش رو برعکس نکن....همینجوری بخورش..

عقل به ما داد پول رو به شما
دعایت مستجاب شد

بازیگر سینما شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:33 ب.ظ

خب؟

خب؟

حدیثه مالداری پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام دوست خوب:
من قبلا راجع به این موضوع شنیده بودم ولی شک داشتم که با خوندن مطلب شما تبدیل به یقین شد . من و دوستم همین الان با هم قسم خوردیم که دیگه هرگز نوشابه کوکاکولا نخوریم .

محمد میلانی پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ب.ظ

لا اوباما لا امریکا
سلام
بیایید از این لحظه تو سر تاسر اینترنت در مورد آرم کوکاکولا بگیم و یک تحریم اساسی تو ایران راه بندازیم مطمئنا بعد ۱۲۰ سال ی شکست مالی بزرگ میخورن
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
۲) بازی G.T.A هم یک بازی کاملا حرفه ای و ضد اسلامیست ، این بازی با شخصیت اصلی "کارل جانسون"در ایران طرفدار های بسیاری داره G.T.A بیش از 10 ها مکان و نماد های شیطان پرستی داره ک باید خیلی دقیق بهشون نگاه کنی مثلا:
1 ) هرم که روی اون یک چشم هست »»»» دجال
2 ) اگه شما اون خط های راه راهو بشمارین ب عدد 13 میرسین ، عددی ک نماد دجاله و حتی تعداد خط های امریکا هم 13 تاست
3 ) تو سطح شهر تابلو های تبلیغاتی هست که روشون نوشته چشم ها و دجال ها
و ... ک باید خودتون بگردید و پیداش کنید
________________________________________

در مورد آب : شما میتونید 2 تا گوسفند یا مرغ و خروس و... رو ک میخوایین ذبح کنید ب یکی شون آب پاک و یکی شون هم آب شیطانی بدید ، و طعم گوشتاشون رو مقایسه کنید
ببخش خیلی حرف زدم

محمد میلانی جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ق.ظ

لا اوباما لا امریکا
سلام
بیایید از این لحظه تو سر تاسر اینترنت در مورد آرم کوکاکولا بگیم و یک تحریم اساسی تو ایران راه بندازیم مطمئنا بعد ۱۲۰ سال ی شکست مالی بزرگ میخورن
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
۲) بازی G.T.A هم یک بازی کاملا حرفه ای و ضد اسلامیست ، این بازی با شخصیت اصلی "کارل جانسون"در ایران طرفدار های بسیاری داره G.T.A بیش از 10 ها مکان و نماد های شیطان پرستی داره ک باید خیلی دقیق بهشون نگاه کنی مثلا:
1 ) هرم که روی اون یک چشم هست »»»» دجال
2 ) اگه شما اون خط های راه راهو بشمارین ب عدد 13 میرسین ، عددی ک نماد دجاله و حتی تعداد خط های امریکا هم 13 تاست
3 ) تو سطح شهر تابلو های تبلیغاتی هست که روشون نوشته چشم ها و دجال ها
و ... ک باید خودتون بگردید و پیداش کنید
________________________________________

در مورد آب : شما میتونید 2 تا گوسفند یا مرغ و خروس و... رو ک میخوایین ذبح کنید ب یکی شون آب پاک و یکی شون هم آب شیطانی بدید ، و طعم گوشتاشون رو مقایسه کنید
ببخش خیلی حرف زدم

محمد ترک دنیا چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:02 ب.ظ http://tarkdonya.blogfa.com

سلام ....
گیریم این درست باشه .......صهیونیست مگه دیدی؟ندیدی خب ........اگه میدیدی می فهمیدی که اونا به خاطر اقتصاد دینشونو می فروشن.........تو بخور گناهش مال من.........

دین؟!!
ما داریم از شیطان پرستی صحبت میکنیم

[ بدون نام ] جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ب.ظ

فکرنان کن که خربزه اب است.........

نان را خداوند ضمانت کرده.آخرت رو بچسب که ضمانت نشدست

acc جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:12 ب.ظ

آخه داداش من من چی به شما ها بگم قرن 21 تموم شد وشما فکرتون شالوده دعواهای 1400 سال پیشه خوبه آدم تعصب وغیرت داشته باشه نه دیگه اینطوری عزیز من اسلام دین خوبیه همه ادیان خوبن دین تنها پیامدش اینه یه زنگی سعادتمند رو به بشر بده وهر دینی هم این تلاش رو داره ولی خوب ما به جای اینکه نکات دین رو درک کنیم وشالوده راحتی وآسایش خومون کنیم دانشمندای ادیان دیگه میان اینا رو واسه خودشون استفاده میکنن و میبینن ما از اداب اسلامی فقط تعصب و عقیده های جورواجور داریم میان هر از گاهی با این حرفا مار کمی سردرگم میکنن وبه جون هم میندازن و ولمون میکنن به امون خدا میشیم عراق ایران افغانستان بابا از این دین بکشید بیرون بزارید دین راه سعادت باشه تا راه عقب افتادگیمون شما هم تورو خدا بیخیال بشین اگه اسم شیطانی بده کوکا کولا توی دنیا اینطوری طفدار پیدا نمیکرد حالا شما بیا یه کا رخونه آب معدنی بزن روی کل شیشه حرفای قشنگ بزن ببین میتونی بشی کوکا کولا -خرافات را وارد دین مردم نکن عاقل باشین آقای انقلا مدار

انچه که با قرن پیش می رود تکنولوژیست و اما اعتقادات انسان قرنها همراه بشریت بوده و هست.پس مباحث اعتقادای ارتباطی به قرن 21 و 1400 سال پیش نداره.
ثانیا اگر دشمن هست پس دشمنی او نیز وجود دارد.ما در مورد حقایقی که وجود دارد صحبت میکنیم.
مشکل شما کجاست؟!

acc شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ق.ظ

عزیزم میترسی نظرات رو بذاری تو هم شدی جمهوری اسلامی؟که نه صداقت داری نه اسلام -میترسی؟

آزادی بیان محترم است.
تنها نظرات توهین آمیز حذف میشوند.
یا علی

_ سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ

لعنت به اونا

سارا دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:08 ب.ظ http://lin.blogfa.com

ازاین اتفاق داغونم ولی کاش می شدجلوی این ملت راگرفت که فرت وفرت نوشابه می خرنداوناهم به ریش مامی خندنددرضمن اونی که گفته ازدین دست بکشین بایدبگم اگه شمایکی راخیلی دوس داشته باشی نمی تونی تحمل کنی بهش فوحش دادن اگه ناموس داشته باشی می فهمی .می خوان این کاررابکنن تابگن مسلمونابه پیامبرخودشون اعتقادی ندارن همین کارارومی کنین که می گن شیعیان خرافه پرستندوبعدازچندصدسال هنوزعاشورامی گیرن وتوی سرخودشون می زنن.اگه کسی ازدین دفاع نکنه اون وقت می شه زمانی که دشمن نفوذمی کنه وبرای بعضی ازدوستان مثل ایشون فرقی نخواهدداشت

harchi یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ق.ظ

اقا ترویج خرافاتو بی خیال آمریکا اصلا هر چی تو بگی اما تو چی هستی؟

فاطمه سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:09 ب.ظ http://bio-efaf.mihanblog.com

واقعا عاااااااااااالی بود
این گونه روشنگری ها باعث روشن شدن ذهن مردم نسبت به واقعیت میسه

masoud سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:24 ب.ظ

بابا این که م نداره و با تعداد حروف هم جور نیست

دقت کنید

سرور پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:51 ب.ظ

سلام مطلب جالبی بود.اما امروزکه چند بار اومدم عکس هارو دوباره نگاه کنم نیستن.عکس هارو میگم.

سلام
بعضا عکسها با مشکل بارگزاری مواجه میشند

neda یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:48 ب.ظ http://www.farbeyondlove.blogfa.com

سلام
ممنونم فوق العاده بود
با اجازتون لینکتون کردم تا بقیه هم مطلع بشن.
یا حق

سلام
موفق باشید

محسن سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:46 ب.ظ http://Gravatar.com

خوب اگه اون طرف چیز های خوب بنویسیم و اون ها رو تکرار
کنیم
خوب حلال می شه دیگه

؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد