دانلود فونت نستعلیق و زنجیری

فونت نستعلیق (IranNastaliq) را شاید بتوان گفت یکی از زیباترین فونتها زبان فارسی می باشد که گرچه با اشکالات زیادی همراه است ولی نسبت سبکی و رایگان بودن آن در برابر نسخه های میرعماد و غیره کارایی بالایی دارد.

حجم :1 مگابایت

 تصویر بی ربط



 در زیر هم هفت هدد فونت زنجیری را برای دانلود قرار دادم.

گرچه بنده ارادتی به زیپ کردن فایلها ندارم ولی اینجا دیگه مجبور شدم.

حجم:290 کیلوبایت


نظرات 9 + ارسال نظر
س شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ http://eisila.parsiblog.com

سلام
خدایا این ساجد عابد ما را به هر خواسته ی روحانی و دنیایی مطلوب که دوست دارد برسان که هرچه کم داریم دو دستی تقدیممان می کند!
دست شما درد نکند.

خواهش میکنم.
خداوند شما را هم حفظ کند که مادرانه مهربان هستید.

mohammad شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ

09387232895
manam doa konid balke adam sham enghad dokhtara ro azyat nakonam

دعا میکنم آدم شی

س شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:38 ب.ظ

http://sarapoem.persiangig.com/link7/selectionpoem22.htm#عشق_های_جریمه_

این هم جای اصلی شعری که دوست داشتید. شعرهای دیگر این شاعر هم زیباست مثلا پیشنمازش را گوش بدهید. خودشاعر که می خواند خیلی زیباست.

حتما نگاهی خواهم انداخت

چهار سوی علم شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:39 ب.ظ http://4sooyelm.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالب و خوبی دارید استفاده کردم
اگر مایل به تبادل لینک بودید خبرم کنید
موفق باشید

علیک سلام
حتما به شما سر خواهم زد أما من اهل تبادل لینک نیستم
مؤید باشید

س شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:21 ب.ظ

مگر زیپ کردن فایل ها چه ضرری دارد؟

بعضی وقتها باعث خراب شدن فایل میشه.
ثانیا اصلا دلیلی نداره فایل رو زیپ کنیم با این توهم غلط که از حجمش کم میشه.
ثالثا این یک کار تبلیغاتیست

س شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ب.ظ

سلام
یک فایل زیپ دارم که توش عکسه بلد نیستم بازش کنم یعنی تو هربرنامه بازش می کنم باز نمیشه چکار کنم؟

علیک سلام
تا حالا فایل زیپ باز کردی؟
اگه تا حالا باز کردی و فقط همین یکی باز نمیشه باید خدمت استاد ادبیات عرض کنم که فایلتان خراب است.
و اگر تا حالا باز نکردی دو حالت داره:
حالت اول: روی سیستم شما نرم افزار زیپ نصب نیست ،که در این صورت شما روی فایل زیپ کلیک راست کرده گزینه Extract all را کلیک میکند ،که در این موقع از شما آدرس می خواد که فایل رو کجا بریزه.
حالت دوم : که روی سیستم شما نرم افزار زیپ نصب است که در این حالت هم باز روی فایل مورد نظر کلیک راست کرده گزینه Extract here را کلیک می کنید.
و البته باید عرض کنم که ممکنه فایلتان Zip نباشد و rar باشد.

س یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ http://eisila.parsiblog.com

سلام
شب بررسی می کنم ساجد مهربان ممنونم.
همان زیپ است چون یک ساک است بایک زیپ رویش ببخشید خنده دار حرف زدم.
خیلی خوبید.

علیک سلام
شما خنده دار صحبت نمی کنید
اگر خوبی است برای شما و اگر بدی است برای ما

زهرا دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ب.ظ

سلام
خوبه هر وقت ویندوز عوض میکنم واسه دانلود فونت نستعلیق هم شده این جا میام.
ممنون

سلام
خوب بهانه ای برای بودن
اما آدرس جدید من اینه
zharfayenegah.mihanblog.com

زهرا دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ق.ظ

آدرس جدید شما برای از ما بهترون هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد