این موسیقى را حذفش کنید

امام خمینی (ره) :

این خیانت است به یک مملکتى، خیانت است به جوانهاى ما. این موسیقى را حذفش کنید بکلى، عوض این یک چیزى بگذارید آموزنده باشد.
اگر بخواهید مملکتتان یک مملکت صحیح باشد، یک مملکت آزاد باشد، یک مملکت مستقل باشد، مسائل را از این به بعد جدّى بگیرید. رادیو و تلویزیون را تبدیلش کنید به یک رادیو و تلویزیون آموزنده، موسیقى را حذف کنید. نترسید از اینکه به شما بگویند که ما موسیقى را که حذف کردیم کهنه پرست شدیم! باشد ما کهنه پرستیم! از این نترسید. همین کلمات نقشه است براى اینکه شماها را از کار جدى عقب بزنند ... اینکه مى‏گویند که اگر چنانچه موسیقى در رادیو نباشد آنها می روند از جاى دیگر مى گیرند موسیقى را، بگذار بگیرند از جاى دیگر، شما عجالتاً آلوده نباشید؛ آنها هم کم کم برمى گردند به اینجا. این عذر نیست که اگر موسیقى در رادیو نباشد، آنها مى‏روند از جاى دیگر موسیقى مى‏گیرند. حالا اگر از جاى دیگر موسیقى بگیرند، ما باید به آنها موسیقى بدهیم؟! ما باید خیانت بکنیم؟ !این خیانت است به یک مملکت، خیانت است به جوانهاى ما. این موسیقى را حذفش کنید بکلى، عوض این یک چیزى بگذارید آموزنده باشد. کم کم مردم را و جوانهاى ما را عادت به آموزندگى بدهید؛ از آن عادت خبیثى که داشتند برگردانید. اینکه مى‏بینید که جوانها اگر این نبود مى‏روند سراغ موسیقى دیگر، براى این که اینها عادت کردند! این شاهد بر این است که جوانهاى ما فاسد شدند. الآن ما موظّفیم که این نسلى که فاسد شده برگردانیم به صلاح و نگذاریم این کوچکهاى ما فاسد بشوند، اینها را جلویش را بگیریم، باید جدّ باشد این مسائل‏.»
صحیفه نور (۹ / ۲۰۰- ۲۰۵)؛ قم- ۳۰ تیر ۱۳۵۸، سخنرانی در جمع کارکنان رادیو دریا

متاسفانه شب و روز اعیاد اسلامی برای مؤمنین تبدیل به عزا شده است!! . از هر کوی و برزنی که رد می شوی صدای موسیقی بلند است. رادیو و تلویزیون به بهانه ی شب عید ساعتها هر گونه ترانه غربی وشرقی را پخش می کنند و با آوردن نام اهل بیت علیهم السلام ، به آن وجه ی شرعی می بخشند. خسته شدیم از بس تذکر دادیم و در جواب شنیدیم که مجوز دارد حاجاقا . آخر این مجوز چیست ؟ از کجا آمده ؟ خداوند متعال زیر آنرا امضا نموده ؟
خانه هایمان پر شده از صدای موسیقی . بعد ناله می زنیم و شکایت می بریم به خدا که چرا هر چه راز ونیاز می کنیم نمی شنوی . مریض داریم ، چرا شفا نمی دهی . خسته شدیم از بس دعای توسل خواندیم .
راستی، می گویی : ان الصلاه تنهى عن الفحشاء و المنکر (سوره عنکبوت : ایه ۴۵ ) پس چرا جامعه رنگ و روی اسلامی اش را باخته . این همه نماز گزار ، چرا منکرات از بین نمی رود ؟
همه این سوالات یک جواب دارد که معصوم آنرا ذکر می فرموده ؛
امام صادق علیه السلام می فرمایند: خانه ای که در آن غنا باشد، از مرگ و معصیت دردناک ایمن نیست و دعا در آن به اجابت نمی رسد و فرشتگان وارد آن نمی شوند. اصول کافی، ج ۶، ص ۴۳۲.
وقتی فرشته ای در کار نیست ، چگونه نماز بالا رود ؟

نظرات 2 + ارسال نظر
ایرانی پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ق.ظ

تعجب میکنم چرا کسی نظر نگذاشتهولی مطمئن شما دها و یا صدها نظر را حذف کرده اید و یا حتی یک آزادی خواه و وطن پرست خواننده شما نیست . من برای آیت الله خمینی و مراجع و بزرگان دین احترام قائلم ولی باید اینرا بعنوان یک واقعیت قبول کرد که روشهای حکومت کردن 1400 سال پیش قطعاً بدرد امروز نمیخورد . بله غنا بد و مضر است و میتواند هیجانهای کاذب بدهد و انحراف را باعث شود . ولی اینگونه که رهبر فرمودند میشود فاجعه که صدالبته خود مسئولین هم اینرا فهمیده و خدای را شکر خیلی سخت نگرفتند .

آنارام(زلال روان) پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ق.ظ http://zolaleravan.blogfa.com/

سلام
واقعا خسته شدیم
دیگه نمی تونیم هیچ کجا راه بریم،هرجا میریم موسیقی با صدای بلند گذاشتن
تو دانشگاه
تو اتوبوس
تورستوران
....
بابا بیخیال خفه شدیم بس که آهنگ گذاشتین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد