نرم افزار ارسال و دریافت فکس

نرم افزار  WinFAX Pro 10.0 یکی از نرم افزار های شرکت Symantec است که برای ارسال و دریافت فکس استفاده می شود.

  • لازم به ذکر است در قسمتی از مراحل نصب نرم افزار، از شما مشخصات کشور پرسیده می شود که باید وارد کنید مثل کد تلفن و نام کشور و غیره ...
  • یک خط از سیم تلفن باید به مودم دایال آپ شما وصل باشد و خط ADSL کفایت نمی کند و حتما باید از مودم دایال آپ استفاده شود.
  • این نرم افزار را روی سیستم خودم نصب کردم و صحبت کارکرد آن برای من ثابت شده یعنی هم باهاش فکس فرستادم هم دریافت کردم.
  • برای دریافت فکس باید از نوار منوی بالای نرم افزار  Receive گزینه Auto Receive فعال باشد.
  • برای ارسال فکس از نوار ابزار نرم افزار از سمت چپ گزینه Send را انتخاب کنید.
  • برای ارسال فکس شماره ها را مانند تلفن ثابت وارد کنید مثلا تلفن های داخلی را بدون کد وارد کنید مثل 33469352 و شهرستان ها را با کد شهرستان مربوطه.

حجم: 33 مگابایت

نوع فایل :ZIP




نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ق.ظ http://bito-mimiram.blogfa.com

خبردرگذشت روح ا... داداشی عزیز چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست خداوند قرین رحمتش فرماید

فاطمه شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ب.ظ http://bito-mimiram.blogfa.com

اگه یکم تلویزیون نگاه میکردی و روزنامه میخوندی راجب این انسان این چرندیات رو نمیگفتی

بعد از تشییع پیکر روح‌الله خیلی‌ها نزد ما آمدند و از حمایت‌های روح‌الله از آنها حرف زدند. روح‌الله یک فرد مردمدار و مردم دوست بود. او یک خیر به تمام معنا بود و همه این کارها را در خفا انجام می‌داد. روح‌الله برای بسیاری از خانواده‌ها جهزیه فراهم کرده بود. او کمک رسان بسیاری از ایتام بود. او یکی از کسانی بود که همیشه دوست داشت در کارهای خیر پیش قدم باشد. او یکی از حامیان اصلی کمک رسانی به آسایشگاه سالمندان کهریزک بود و خیلی از کارهای دیگری که واقعاً بابت آنها من به وجود او افتخار کرده و می‌کنیم.
فکر کن و حرف بزن

س شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:18 ب.ظ

سلام
همیشه از اطلاع رسانی و انتشار توانایی هایتان استقبال می کنم.

س سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ق.ظ

سلام
قالب جدید مبارک.
خیلی خیلی خوب است.
من از فونت دوات استفاده کردم برای نوشتن مطلبم. آیا در بلاگ اسکای هم می شود از این فونت استفاده کرد؟
البته مطلب را در محیط ورد نوشتم بعد کپی کردم.

علیک سلام
باید یک مدتی امتحانش کنم بببینم مثل قالب قبلی ها مشکلی نداشته باشد.
بلاگ اسکای یک چنین امکانی ندارد

س سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ق.ظ

همین قالب وبلاگ شما ، آبیش نیست که به درد من در میهن بلاگ بخورد؟

باید کد رنگ را در ویرایش قالب تغییر داد تا رنگش تغییر کند ،چیز سختی نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد