دانلود فارسی ساز Office 2003 شرکت مایکروسافت

در سالهای پیش فارسی سازهای بسیار زیادی برای نسخه های مختلف آفیس توسط شرکت های ایرانی ساخته شده که به قیمتهای بسیار گران در اختیار کاربران فارسی زبان که علاوه بر کامل نبودن ،نرم افزارهای ارائه شده باعث اختلال در نرم افزار میشد.

اما نرم افزار Persian Language interface pack بر روی تمامی نسخه های انگلیسی آفیس 2003 قابل نصب و اجراست.پس از نصب قادر به فارسی کردن Word ، Excel ،outlook و PowerPoint می باشد.


طریقه فعال سازی:پس از نصب فارسی ساز وارد منوی استارت ویندوز شوید.سپس به ترتیب وارد زبانه های ALL Program و بعد Microsoft office شوید و سپس زبانه Microsoft Office 2003 Language Settings کلیک کنید. حالا می بایست در زبانه Display language زبان فارسی را انتخاب کنید تا به لیست اضافه کرده و زبان فارسی را زبان اصلی قرار دهید.

نکته:ممکن است برای فعال سازی نرم افزار از شما درخواست سی دی Office شود که در اینصورت سی دی مذکور را داخل دستگاه قرار داده و تأیید می کنید.


تصویر مرتبط

حجم: 6.3 مگابایت


باده مصطفوی


بسم الله الرحمن الرحیم

 

ای شراب علوی در نامت

باده مصطفوی در جامت

 

چه بلندی که نخورده است هنوز

پای معراج کسی بر بامت

 

چه تجلی شده بر تو که چنین

پلک وا کرده همه اندامت

 

داد من کو که سلامی بدهد

به خداحافظی آرامت

 

ترکی داد به پیشانی من

خشکسالی سفال کامت

 

به خودت خوب ببال ای آهو

شیر افتاده به چنگ دامت

 

مثل یک بیت پریشانم کرد

وزن قافیه ی نا هنگامت

 

اسم تو بردم چون طوفان بود

آب آرام شود با نامت

 

زره و پیکرت اربا ارباست

چه می آید به تو این احرامت

 


یاعلی

اعجاز و عجایب خلقت مورچه در قرآن کریم

سیستم خود دفاعی مورچه کشف معجزه ای جدید
در قرآن کریم


در کنار معجزات کلامی قرآن، که محمد صل الله علیه و آله به واسطه آن مشرکان را به مبارزه طلبید و از آن ها خواست که یک آیه مانند آن بیاورند و آن ها نتوانستند، قرآن کریم دربرگیرنده معجزات علمی زیادی است که خداوند برای محمد آن ها را بیش از هزار سال پیش آشکار کرد.این معجزات امروزه کشف شده اند و باعث تقویت ایمان ایمان آورندگان شده است و اثباتی برای الهی بودن قرآن کریم است. خانم Wadea Omranyکشف جدیدی علمی در قرآن کرده است. ایشان می گویند که ما در سوره نمل آیه 18کشف جدید علمی کرده ایم. این معجزه جدید چیزی است که مورچه در آیه 18 گفت و علم امروز نحوه ارتباط مورچه ها با یکدیگر را کشف کرد خصوصا زمانی که یک خطر محل زندگی مورچه ها را تهدید می کند.

ما تلاش می کنیم جملاتی که مورچه در قرآن کریم به زبان آورد را توضیح دهیم و سعی می کنیم آنچه را که او گفت با کشفیات جدید علمی ربط دهیم و مدرک پیشی گرفتن قرآن کریم به علم امروزی را رو می کنیم که این حقایق را بیش از هزار سال پیش بیان کرد.
خداوند در سوره نمل آیه 18 می فرماید:} حَتَّى إِذَا أَتَوْا عَلَى وَادِی النَّمْلِ قَالَتْ نَمْلَةٌ یَا أَیُّهَا النَّمْلُ ادْخُلُوا مَسَاکِنَکُمْ لَا یَحْطِمَنَّکُمْ سُلَیْمَانُ وَجُنُودُهُ وَهُمْ لَا یَشْعُرُونَ{ "تا چون به دره مورچه ها رسیدند، مورچه ای گفت: ای مورچه ها به لانه هایتان وارد شوید‌، مبادا سلیمان و لشگرش پایمالتان کنند و خود آگاه نباشند."

در آیه بالا مورچه خطر قریب الوقوعی که در کمین مورچه ها است را در طی چهار مرحله متوالی به شرح زیر می گوید:

1- "ای مورچه ها" این اولین اعلام خطری است که توسط مورچه داده می شود تا توجه دیگر مورچه ها را به سرعت جلب کند. مورچه های دیگر با گرفتن این پیام صبر می کنند تا دیگر پیام ها را توسط همان مورچه دریافت کنند.

2- "به لانه ایتان وارد شوید‌" در این جا گوینده پیام، جملاتش را با دیگر پیام ها ادامه می دهد و به مورچه های دیگر می کوید که چه کار باید بکنند. ما این رابطه را که توسط علم امروزی کشف شده در قسمت دوم این نوشته می بینیم ( که در ارتباطات بین مورچه ها است.)

3- " مبادا سلیمان و لشگرش پایمالتان کنند" در این جمله مورچه دلیل این خطر را به مخاطب خود می گوید و این آن چیزی است که ما امروزه توسط بررسی علمی اثبات می کنیم.

ادامه مطلب ...

کشف داروی درمان قطعی سرطان و آرتروز در ایران

برای اولین بار در جهان صورت گرفت؛
کشف داروی درمان قطعی سرطان و آرتروز در ایران

 پژوهشگر و مخترع دانشگاه آزاد واحد قزوین با همکاری تیم متخصص پزشکی، دامپزشکی، بیوشیمی و داروسازی موفق به کشف و ساخت دارویی برای درمان قطعی انواع سرطان، بیماری‌های ویروسی و همچنین کشف دارویی برای درمان بیماری آرتروز شدند.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، قاسم تک دهقان، سرپرست تیم تحقیقاتی در این رابطه گفت: این دارو با فرمولاسیون جدیدی که تاکنون نمونه مشابه آن وجود نداشته، ساخته شده و توانایی نابودی تمامی سلول‌های سرطانی بدخیم را دارد.

وی افزود: مهمترین ویژگی این دارو به‎خلاف داروهای موجود که علاوه بر عوارض زیاد موجب از بین بردن سلول‌های سالم نیز می‎شود، این است که هیچ عارضه‌ای روی سلول‌های سالم نداشته باعث درمان قطعی بیماری می‌شود.

این محقق گفت: فاز اول و دوم این تحقیق یعنی مرحله کشت سلولی روی سلول‌های سرطانی بدخیم از نوع سرطان سینه، استخوان، کبد، کلیه و B.K گوساله که جزو مقاوم‌ترین سرطان‌ها هستند، با موفقیت کامل انجام شده و چندین بار هم تکرار شده است.

وی اظهار داشت: این دارو اثرات ضدویروسی بسیار قوی داشته و در مرحله کشت سلولی توانسته ویروس‌های "IBR " و "fmb " و نیوکاسل را نابود کند.

تک دهقان همچنین از کشف دارویی جدید برای درمان آرتروز برای اولین بار در جهان خبر داد و افزود: داروی اکتشافی موجب درمان 90 درصد از بیماران شده و نتیجه کاملاً رضایت‏بخش بوده است.

سرپرست تیم تحقیق گفت: این داروی گیاهی با یک عملیات شیمیایی در فرآیند پیچیده روی مواد گیاهی به دست آمده است و مقدمات آزمایش نهایی در حال انجام است.

وی با توجه به استقبال گسترده کشورهای پیشرفته از این دستاورد تصریح کرد: همت و تلاش مسئولان، لازمه تسریع روند نهایی شدن دارو و استفاده فراگیر بیماران نیازمند است.

ایران رتبه نخست جهان در رشد تولید علم را کسب کرد

موسسه انگلیسی رویال سوسایتی:
ایران رتبه نخست جهان در رشد تولید علم را کسب کرد

موسسه انگلیسی رویال سوسایتی با اشاره به 18 برابر شدن تولید علم در ایران طی سال‌های 1996 تا 2008 اعلام کرد ایران رتبه نخست رشد علمی جهان را طی این مدت کسب کرده است.


به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس موسسه انگلیسی رویال سوسایتی طی گزارشی اعلام کرد ایران در میان کشورهای جهان بیشترین رشد علمی را طی سال های 1996 تا 2008 داشته است.
بر اساس این گزارش تولید علم در ایران طی این مدت 18 برابر شده است و در حالی که در سال 1996 تنها 736 مقاله علمی در ایران منتشر شد این رقم در سال 2008 به 13 هزار و 238 مقاله رسیده است. بدین ترتیب ایران بالاترین نرخ رشد تولیدات علمی در جهان را به خود اختصاص داده است.
این گزارش در ادامه به همکاری دانشمندان آمریکایی با همتایان ایرانی خود به رغم سیاست تحریم واشنگتن اشاره کرده است. تعداد مقاله های مشترک بین دانشمندان دو کشور طی این مدت 5 برابر شده و از 388 مقاله به 1831 مقاله رسیده است.
تولیدات علمی ترکیه نیز طی سال های1996 تا 2008 با رشد چهار برابری مواجه شده است. کشورهای چین، برزیل، تونس، سنگاپور و قطر نیز با رشد خوبی در تولیدات علمی خود مواجه شده اند.

بر اساس این گزارش به رغم پیشرفت های قابل توجه کشورهای در حال توسعه در بخش علم آمریکا، اروپا و ژاپن همچنان جایگاه خود به عنوان بزرگترین تولید کنندگان علم در دنیا را حفظ کرده اند. در عین حال جایگاه آن ها نسبت به گذشته ضعیف تر شده است. سهم آمریکا در تولیدات علمی جهان 26 درصد بوده است که این رقم به 21 درصد کاهش یافته است.

منبع:خبرگزاری فارس

رویای کاذب

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

ارادت به خاندان عصمت(علیه السلام)

استاد امجد از زبان علامه طباطبائی نقل می کنند که ایشان فرمود:
« باطن دنیا، صلوات بر محمد و آل محمد (صلوات الله علیهم اجمعین) است.»

اکثر افراد تصور می کردند که شاید فیلسوف بزرگی چون علامه طباطبایی کمتر به زیارت برود، روزی در سفر مشهد یکی از حاضرین از علامه  پرسید: شما هم به حرم می روید؟
علامه پاسخ داد: «آری»
آن فرد پرسید: آیا شما هم مثل عامه مردم ضریح حضرت را می بوسید؟!
علامه فرمود: « نه تنها ضریح، خاک و تخته در حرم را و هر چه متعلق به اوست می بوسم. »

او حتی در حل مسایل علمی و فلسفی و تفسیری، از معنویت ارواح معصومین علیهم السلام، استمداد می جست و گاهی برای حل مسایل تفسیری چندین ساعت، حتی یک شبانه روز به درون گرایی می پرداخت و از خدا و پیامبر و ائمه استمداد می طلبید. علامه می گفت:
« ما هر چه داریم از اهل بیتِ پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم داریم. »

هر کسی که اندک بی مهری ای نسبت به خاندان پیغمبر و مقام ولایت داشت نمی پذیرفت و با این قبیل افراد آشتی ناپذیر بود.
از اشتباهات علمی اشخاص، فراوان می گذشت و در تصحیح و نقد آنها همواره ادب علمی را حفظ می کرد، اما در مقابل افرادی که با مقام ولایت اهل بیت(ع) تا اندازه ای سر ناسازگاری داشتند نمی توانست ساکت بماند و به هر نحوی که بود سخنش را می گفت.... آیت الله بهجت درمورد تبرّی جستن از دشمنان اهل بیت(ع) می فرمایند:  آقای طباطبائی (ره) می فرمود:
« پس از نمازها، معاویه را لعن می کنم زیرا همه مفاسد قرنها پس از وی را، مستند به او می دانم. »

دلباختگی، شیفتگی و علاقه وی نسبت به خاندان پیغمبر تا حدی بود که کتاب و علم را در مواردی که مصیبت و مرثیه و امثال آن بود به یک سو می نهاد.. غالباً در مجالس روضه و مرثیه روزهای جمعه شرکت می کرد و گاهی با تمام وجود زار زار گریه می کرد؛ بطوریکه تمام بدنش می لرزید و از چشمهای درشت و جذابش اشک سرازیر می شد و بی گمان بسیاری از موفقیتهای که داشت مولود همین خصلت بود.

استاد امجد نقل می کنند که آیت الله طباطبائی می فرمود:
« در بازبینی و تصحیح جلد اول المیزان، دو هزار غلط فاحش یافتم! ( مثلاً به جای «روز» نوشته بودم «شب»! ) و در بار دوم تصحیح، ششصد غلط! و حالا بهتر می فهمم «معصوم» و «عصمت» یعنی چه! »

صاحبِ تفسیر البصائر نقل می کند:
« اوایل تحصیلم کتابی خواندم که بر مذهب شیعه دوازده امامی تاخته بود. پس از مطالعه آن، حالم دگرگون شد و گریه ام گرفت. بعدها ( در سال 1356 ش) که آن خاطره و گریه را به علامه طباطبائی عرض کردم، فرمود:
« در آن هنگام ( که برای مظلومیت اهل بیت علیهم السلام گریستی ) هر چه از خدا می خواستی، می گرفتی. »

استاد امجد می گوید به مرحوم علامه عرض کردم:
وقتی به حرم مشرف می شویم، چگونه زیارت کنیم؟ فرمودند:
« مگر چیزی جز خدا مشاهده می شود؟! »

علامه(ره) با نهج البلاغه و کتاب های حدیثی همان معامله را می کرد که با قران معامله می کرد، یعنی آن را می بوسید و روی چشم می گذاشت. اگر در مجلسی، کتاب روایی، مانند بحارالانوار، روی زمین بود، آن را برمی داشت و می بوسید و روی طاقچه می نهاد؛ و به قفسه کتابی که کتاب حدیث در آن بود، پشت نمی کرد.

دانلود مرورگر اپرا (موبایل)

آخرین نسخه مرورگر Opera با نام Opera mobile 11 برای گوشیهای با سیستم عامل سیمبین (s60v5 و s60v3 و ^3).

قابلیتها:

پشتیبانی از زبان فارسی

داشتن صفحه کلید کامل برای تایپ

داشتن کلیدهای اختصاصی برای زوم

نسبت به مرورگر خود موبایل می تواند تبهای بیشتری را باز کند و نگه دارد

نوع فایل:SIS

حجم فایل: 8.3 مگابایت

تصویر مرتبط

برای دانلود اینجا کنید