قاچاق اعضای بدن

قاچاق اعضای بدن زندانیان ابوغریب توسط اسرائیل


 
یک روزنامه نگار یهودی ساکن سوئد از جنایت جدید رژیم صهیونیستی در قاچاق اعضای بدن زندانیان «ابوغریب» عراق پرده برداشت.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «مفکره الاسلام»، «اسرائیل شامیر» نویسنده و روزنامه نگار یهودی ساکن سوئد در مقاله ای اعلام کرد که اسرائیل اعضای بدن زندانیان ابوغریب عراق را نیز قاچاق می کند.
وی در این مقاله افزود که یک پزشک یهودی آمریکایی کلیه زندانیان را از بدن آنها خارج کرده و آنها را در ظرف های ویژه ای به تل آویو منتقل می کند.
شامیر که در یک خانواده یهودی در سیبری متولد شده است، در سال 1969 به سرزمین های اشغالی منتقل شد و در سال 1973 نیز به عضویت نیروی چتربازان ارتش رژیم صهیونیستی درآمد، اما طولی نکشید که به عنوان یکی از مهم ترین حامیان آرمان فلسطین و مردم مظلوم فلسطین تبدیل شد.
شامیر با تاکید بر صحت مطالب «دونالد بوستروم» روزنامه نگار سوئدی در روزنامه «آفتون بلادت» در مورد تجارت اعضای بدن شهدای فلسطینی تاکید کرد که جنازه شهدای فلسطینی در حالی که از زیر چانه تا پایین شکم پاره و سپس دوخته شده بود به خانواده های آنان تحویل داده می شد و اسرائیل بعد از چندین روز در حالی جنازه را تحویل می داد که با اقداماتی نظیر قطع برق منطقه، دفن شبانه و بستن منطقه در هنگام دفن این شهدا مانع از اطلاع خانواده های شهدا از این موضوع می شد.
این روزنامه نگار یهودی اظهار داشت در تمامی این حالات پزشکان، تاجران، قاچاقچیان و استفاده کنندگان از این اعضا اسرائیلی هستند و اسرائیل تنها رژیمی است که برای دستیابی به ماهرترین پزشکان در زمینه کاشت اعضای بدن به صورت غیرقانونی تلاش می کند.
این در حالی است که روزنامه های اسرائیلی با توجیه این اقدامات، تجارت اعضای بدن انسان را تجارت یک کالا فرض کرده و آن را مجاز می شمارند.
شامیر سرقت اعضای بدن انسان ها را وحشتناک و اقدامی غیراخلاقی دانست و تاکید کرد که این اقدام، غیراخلاقی و وحشتناک بسیار به خوردن گوشت انسان شباهت دارد.
در همین رابطه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که کمیته ای ویژه برای بررسی قاچاق اعضای بدن شهدای فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی را تشکیل خواهد داد.
مشاور سلام فیاض نخست وزیر دولت انتصابی تشکیلات خودگردان در این باره گفت، اهمیت تشکیل این کمیته ویژه به این دلیل است که رهبران فلسطین را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی مطمئن تر خواهد کرد و باعث تاکید بیشتری خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد