شهادت آب

شهادت آب

یک محقق ژاپنی به نام ایموتو با انتشار یافته‌های تحقیقات خود مدعی شد که مولکول‌های آب هوشیار بوده و نه تنها نسبت به محیطی که در آن قرار دارند شکل پذیر هستند بلکه نسبت به مفاهیم انسانی نیز تأثیرپذیرند.

نظریه این محقق ژاپنی که تاکنون از سوی مؤسسات علمی فیزیکی و زیست‌شناسی مورد تأیید قرار گرفته است، مبتنی بر بررسی نمونه‌های فراوانی از کریستال‌های منجمد شده آب و مقایسه آن با یکدیگر است.
پروفسور «ایموتو» ‌که یافته‌های خود را در سه جلد کتاب ارائه کرده است، معتقد است که مفاهیم متافیزیکی محیط بر روی شکل و ترکیب مولکولی آب تأثیر می‌گذارد.
این دانشمند ژاپنی که فارغ‌التحصیل دانشگاه یوکوهاماست، دارای یک مؤسسه تحقیقاتی به نام SHM در ژاپن است که امور تحقیقاتی مربوط به کریستالیزه شدن آب را در آنجا انجام می‌دهد. 


آب، پیام مهمی برای ما دارد. آب به ما می‌گوید که نگاه عمیق‌تری به خودمان و محیط اطرافمان بیندازیم. زمانی که با آیینه آب به تماشای خود می‌نشینیم، این پیام به طور شگفت‌آوری خود را شفاف و درخشان می‌کند و در می یابیم که زندگی بشر مستقیما به کیفیت آبی که در اطراف ما یا درون بدن ماست، روی آورده است. تصاویر و اطلاعات ارائه ‌شده در این مقاله،‌ بازتابی از فعالیت «ماسارو ایموتو» است. «ایموتو» کتابی با نام «پیغام آب» منتشر کرده که برگرفته از یافته‌های تحقیقات جهانی وی است. اگر شما نسبت به تأثیرپذیری افکارتان از وقایع درون یا پیرامونتان شک و تردید دارید، اطلاعات و عکس‌هایی که در اینجا آورده شده را ببینید. این تصاویر که مستقیما بر اساس نتایج به دست آمده در کتاب «ایموتو» است، مطمئنا در فکر و ذهن شما دگرگونی پدید می‌آورد و عقاید شما را عمیقا تغییر می دهد .
بنا بر آنچه در کتاب «ایموتو» آمده است، انرژی ارتعاشی بشر، افکار، نظرات و موسیقی بر ساختار مولکولی آب اثر می‌گذارد.
«ایموتو»، تغییرات مولکولی آب را به وسیله تکنیک‌های عکسبرداری و مشاهده میکروسکوپی به صورت سند و مدرک درآورده است. به این صورت که وی قطراتی از آب را به صورت یخ درآورده و سپس آنها را در یک فضای تاریک میکروسکوپی مورد آزمایش که از قابلیت‌های عکاسی برخوردار بوده، قرار داده است. تحقیقات وی، آشکارا تغییر شکل ساختار مولکول آب را به نمایش گذاشته است و اثر محیط بر ساختار آب را نشان می‌دهد.
«ایموتو» به تفاوت‌های جالب ‌توجهی در ساختار کریستالی آب دست یافته است که از منابع گوناگون و شرایط مختلف در روی کره زمین تهیه شده‌اند.

برای درک بهتر این موضوع چندین مثال همراه با عکس آورده می شود :

۱- یکی از آزمایش های ایموتو تاثیر دعا بر شکل مولکول های آب بود . بدین منظور از عده ای خواست تا کنار رودخانه فوجی وارا ایستاده و دعا کنند . او نتایج عکسبرداری از مولکولهای آب را قبل از دعا و بعد از دعا به صورت زیر ارائه داده است :



تغییر شکل مولکول آب در مجاورت موسیقی هوی متال




اثر یکی از اسماء خداوند



قرار دادن آب در مجاورت شکوفه های گیلاس و دگرگونی ظاهر هندسی آن به شکل شکوفه

نکته: بسیار در روایات وارد شده که برای فلان بیماری فلان دعا را بر آب بخوان و بخور تا شفاء پیدا کنی.(تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل)


أَلَمْ تَرَ أَنَّ اللَّهَ یُسَبِّحُ لَهُ مَن فِی السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَالطَّیْرُ صَافَّاتٍ کُلٌّ قَدْ عَلِمَ صَلَاتَهُ وَتَسْبِیحَهُ وَاللَّهُ عَلِیمٌ بِمَا یَفْعَلُونَ

«آیا ندانسته‏اى که هر که [و هر چه] در آسمانها و زمین است براى خدا تسبیح مى‏گویند و پرندگان [نیز] در حالى که در آسمان پر گشوده‏اند [تسبیح او مى‏گویند] همه ستایش و نیایش خود را مى‏دانند و خدا به آنچه مى‏کنند داناست»

(سوره نور آیه41)



نظرات 5 + ارسال نظر
دانیال چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ب.ظ http://Danyal.ir

آیا وقت عبرت مومنین فرا نرسیده است ؟

گویی کرند و کورند

سهبا دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ب.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

و این کتاب را خوانده ام و تصویرش را هم دیده ام و باز هم شهادت می دهم که عظیم است پروردگار جهانیان ..........

الهام جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ب.ظ http://elhamkiani.blogfa.com

ممنون خیلی استفاده کردم.

خواهش میکنم
www.sajed110.ir

Romina mehrabi یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 11:13 ب.ظ

عالی بود ممنون.

محمود محمدزاده پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 09:17 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد