ناوچه‌ موشک‌انداز سینا

با حضور وزیر دفاع؛
جدیدترین ناوچه‌ موشک‌انداز سینا به ناوگان نیروی دریایی ارتش پیوست

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران


جدیدترین «ناوچه‌ موشک‌انداز سینا» صبح سه‌شنبه طی یک آیین رسمی با حضور سردار سرتیپ احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، ‌امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از مقامات عالی‌رتبه‌ کشوری و لشگری به ناوگان دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیوست.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ناوچه‌ موشک‌انداز سینا که وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با همکاری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آن را ساخته‌اند، در اسکله‌ منطقه‌ چهارم نیروی دریایی ارتش به آب انداخته شد و به طور رسمی به ناوگان این نیرو پیوست.

بر اساس این گزارش تمام مراحل طراحی و ساخت این ناوچه را به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین فناوری‌های علمی و تحقیقاتی متخصصان داخلی انجام داده‌اند.

این ناوچه به بیش از یکصد سیستم راداری، موشکی ، توپخانه، ‌الکترونیکی، ‌مخابراتی و ... مجهز و از قابلیت بالایی در تحمل امواج سهمگین و حفظ تعادل شناوری برخوردار است.

هم‌چنین قابلیت واکنش سریع در مقابله‌ با تهاجم الکترونیک و ضدالکترونیک و برخورداری از سامانه‌های پیشرفته‌ ناوبری، ‌هواشناسی و سیستم هدایت تیر، از دیگر توانمندی‌های ناوچه‌ موشک‌انداز سینا محسوب می‌شود.

مسوولان حاضر در این مراسم اعلام کردند: صنایع دریایی جمهوری اسلامی ایران که دارای قدمت طولانی در تاریخ صنعت دریایی جهان است، با تولید و ارائه پیشرفته‌ترین تجهیزات مورد نیاز در این صنعت همواره کوشیده است در مسیر حفظ صلح و دوستی ایران با کشورهای همسایه و ایجاد امنیت پایدار در آب‌های شمال و جنوب کشور حرکت کند و این ناوچه‌ موشک‌انداز نیز در همین راستا ساخته و به آب انداخته شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
ماریا یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ب.ظ

خیلی سیاسی مینویسید
الان که ماه رمضونه مطالب دینیتون بیشتر کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد