کشف داروی درمان قطعی سرطان و آرتروز در ایران

برای اولین بار در جهان صورت گرفت؛
کشف داروی درمان قطعی سرطان و آرتروز در ایران

 پژوهشگر و مخترع دانشگاه آزاد واحد قزوین با همکاری تیم متخصص پزشکی، دامپزشکی، بیوشیمی و داروسازی موفق به کشف و ساخت دارویی برای درمان قطعی انواع سرطان، بیماری‌های ویروسی و همچنین کشف دارویی برای درمان بیماری آرتروز شدند.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، قاسم تک دهقان، سرپرست تیم تحقیقاتی در این رابطه گفت: این دارو با فرمولاسیون جدیدی که تاکنون نمونه مشابه آن وجود نداشته، ساخته شده و توانایی نابودی تمامی سلول‌های سرطانی بدخیم را دارد.

وی افزود: مهمترین ویژگی این دارو به‎خلاف داروهای موجود که علاوه بر عوارض زیاد موجب از بین بردن سلول‌های سالم نیز می‎شود، این است که هیچ عارضه‌ای روی سلول‌های سالم نداشته باعث درمان قطعی بیماری می‌شود.

این محقق گفت: فاز اول و دوم این تحقیق یعنی مرحله کشت سلولی روی سلول‌های سرطانی بدخیم از نوع سرطان سینه، استخوان، کبد، کلیه و B.K گوساله که جزو مقاوم‌ترین سرطان‌ها هستند، با موفقیت کامل انجام شده و چندین بار هم تکرار شده است.

وی اظهار داشت: این دارو اثرات ضدویروسی بسیار قوی داشته و در مرحله کشت سلولی توانسته ویروس‌های "IBR " و "fmb " و نیوکاسل را نابود کند.

تک دهقان همچنین از کشف دارویی جدید برای درمان آرتروز برای اولین بار در جهان خبر داد و افزود: داروی اکتشافی موجب درمان 90 درصد از بیماران شده و نتیجه کاملاً رضایت‏بخش بوده است.

سرپرست تیم تحقیق گفت: این داروی گیاهی با یک عملیات شیمیایی در فرآیند پیچیده روی مواد گیاهی به دست آمده است و مقدمات آزمایش نهایی در حال انجام است.

وی با توجه به استقبال گسترده کشورهای پیشرفته از این دستاورد تصریح کرد: همت و تلاش مسئولان، لازمه تسریع روند نهایی شدن دارو و استفاده فراگیر بیماران نیازمند است.

نظرات 31 + ارسال نظر
دانی چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ق.ظ http://www.danyal.ir

قربان وفای برادر بزرگتر !!!

قربان وفای برادر مهربان [شلیک بوسه]

امین چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ق.ظ

آی قربون هرچی برادره

ارغوان چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:06 ق.ظ http://sokot-ashegh.blogfa.com

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم واقعا پیدا شده تو کدامین شهرها است؟
ببخشید اشتباهی تو پست قبلی گذاشتم من فاطمه هستم دختردایی زهرا

علیک سلام
بنده فقط منتقل خبر هستم ،شما باید از اهل فن بقیه اش را بپرسی.

ارغوان چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ق.ظ http://sokot-ashegh.blogfa.com

چشممممممممممممممممممممممممممممم حاج آقا

ارغوان چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ق.ظ http://sokot-ashegh.blogfa.com

میگمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا به وبلاگمن هم سر بزن باشههههههههههههههههههه

شما اگر این حروفها رو اینقدر هم نکشید بنده متوجه میشم
سر خواهم زد

ارغوان چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ب.ظ

محض شوخییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی اینجوریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مینویسمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم دعوام نکن دیگه گریه میکنما

گریه کن گریه خوبه
بلکه رقیق القلب بشی اینقدر دنبال بدی نری

ارغوان چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:35 ب.ظ http://sokot-ashegh.blogfa.com

من خیلی دلم پاک این خودم نمیگم اطرافیانم میگن بداخلاق سنگدل من گریه کنم دلت میاد بچه بد من انقدر مهربونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننم

شیطون ،بازیگوش ،حیله گر از صفتهای حضرت عالیست

ارغوان چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:10 ب.ظ http://sokot-ashegh.blogfa.com

چرا حیله گر ؟ مí من چیکار کردم ؟ چقدر راحت واستون دل آدمها را شکستن

صادقانه و بی کلک صحبت کن تا زخمت نزنم.
و الا توی دل بنده چیزی نیست.بنده شما را از قبل نمیشناسم که بخواهم بشکنمت.
در اصل اولی ما همه را دوست داریم.
حیله گر گفتم چون با اسم زهرا کامنت گذاشتی و باعث کدورت شدی بین دو نفر و حالا از از شکستن دل صحبت می کنی.
اگر شما رهبری را قبول نداری ،أما فوحش دادن فقط از یک انسان بی تربیت بر میاد

ارغوان چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ب.ظ http://sokot-ashegh.blogfa.com

ولا من فحش ندادم در ضمن خود زهرا اصرار کرد من به اسم اون کامنت بذارم مثل اینکه یک چیزی هم بدهکار شدیم

بهت گفتم صادقانه بگو اما مثل اینکه دروغ برات قشنگ تره
بی ادبی ،دروغ ،حیله گر

ارغوان پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:37 ق.ظ http://sokot-ashegh.blogfa.com

سلام اگه من دروغ میتونستم بگم این همه بلا سرم نمیومد میشه بگی من چه دروغی گفتم ؟

علیک سلام
شما به رهبری فوحش دادی در صورتی که میگید فوحش ندادید.
این اولین دروغ.دروغ دوم سوم را هم خودتان بگویید.
بعدش
یک چیزی در شما هست که خیلی عجیبه
چرا شما اینقدر دل نازکی و حساس و زود رنج ،مشکل کجاست؟.

ارغوان پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:40 ب.ظ http://sokot-ashegh.blogfa.com

من به ایشون فحش ندادم توهین کردم اما فحش ندادم من دروغ نگفتم و نمیگم خوب حساسم و یک سری اتفاقات باعث شد حساس تر بشم شما هم که همش منو دعوا میکنید

باشه ما کوتاه اومدیم.
أما شناخت شما خانمها بسیار سخته
واقعا کلکید
میگم خوبه توی این شکلکها ،شکلک گریه نیست وگرنه هر روز یکدونش رو برای من میذاشتی

ارغوان شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ق.ظ

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم خوب هستین من شناختم سخت نیست آخه من همونی که هستم که نشون میدم
این دانیال داره دیونم میکنه شما بگید آقای خامنه ای مانند امام علی (ع) هستند ؟

علیک سلام
آقای خامنه ای خاک کف پای حضرت رقیه (سلام الله علیها)هم نمیشه.حضرت علی (علیه السلام) پیشکش.

ارغوان شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ب.ظ http://sokot-ashegh.blogfa.com

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خیلی گلی خوب اینو به دانیال هم بفهمون
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خیلی خوشحال شدم با این حرفت

مگه دانیال چی میگه؟!

ارغوان شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ب.ظ

دانیال میگه مانند امام علی(ع) هستند تازه میگه امام کل آدمهای روی زمین حتی مسیحی ها و یهودی ها هم هستند

دانیال عزیز نمیگه که مانند حضرت علی (علیه السلام) هستند.
اما بزرگوار ولی فقیه ،امام بر تمام انسانهاست اعم از مسلمانان و مسیحی ها و یهودی ها.
ما حرف بر مبنای احساس نمی زنیم.
ایشان نایب حضرت حجت هستند و اطاعت از ایشان واجب است شرعاً.و این چیزی نیست که بنده بگویم بلکه فقهای ما نیز قائل به این هستند حتی آیت الله منتظری هم قائل به وبلایت فقیه بودند و این یک اصل در اسلام است.

ارغوان شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ب.ظ

اونکه به من گفت مانند حضرت علی (ع) هستند در ضمن ایشون فقط رهبر مسلمین شیعه هستند ما حتی تو مجلس نمایندگان اقلیت ها را داریم

من بحث از شرع می کنم ،اونوقت شما میگید ما نماینده اقلیت هم داریم.
در نظر اسلامی ولی فقیه امام همه مردم هستند (البته منظور از امام ،امام معصوم نیست ،منظور پیشوا و رهبر است).

ارغوان شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ب.ظ

ببین دانیال چی بهم میگم کم مونده بí من و خانوادم کافر و تروریست خائن هستیم

شاید بخاطر اینه که شما رو خیلی دوست داره.
در ضمن تروریست آمریکایی ها اسرائیلی ها و انگلیسی ها هستند.

ارغوان شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ

چلا مسخره ام میکنی؟

من کی شمارو مسخره کردم.
به این شکلی که شما صحبت می کنی احتمالا 12 سالت باشه ،درسته؟

ارغوان یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:37 ق.ظ http://sokot-ashegh.blogfa.com

سلام واقعا که آدمها جز اذیت کردن همدیگه مثل اینکه کاری ندارند یاد نگرفتید به هم کمک کنیدفقط حرف میزنید نخیر بنده ۲۳ سالمه

چه کمکی از دست ما بر میاد که انجام ندادیم.

ارغوان یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ب.ظ

شما بنده رو اذیت نکن کمک کردن پیشکش

ما کجا شما رو اذیت کردیم .
شما دو مفهومه ناز کردن و دلبری رو می تونید برای بنده توضیح بدید؟

ارغوان یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:28 ب.ظ http://sokot-ashegh.blogfa.com

آخه گفتی دانیال چون خیلی دوستت داره اینجوری حرف میزنه این یعنی کسخره کردن
دلبری :به نظر من دلبری یعنی ظرافت اخلاقی و رفتاری به خرج دادن . برای جلب رضایت مخاطب و محبوب ..
ناز کردن : دخترها کلا ناز نمیکنند

مسخره که نه ولی یک مزاح بود.
هم دلبری کار شماست هم ناز کردن.

ارغوان دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ق.ظ http://sokot-ashegh.blogfa.com

من کی دلبری کردم کی ناز کردم ؟

فعلا که کار بنده شده دلبری و ناز کردن و کار شما اذیت کردن ما

ارغوان دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ق.ظ

من کی شما رو اذیت کردم نکید اینجوری

شما هم سر به سر ما گذاشتن رو دوست داری.

ارغوان دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ق.ظ http://sokot-ashegh.blogfa.com

من من من من کی ؟ نه بابا من همچین جسارتی نمیکنم راستی چرا منو لینک نمیکنی ؟
شما به این خوبی میگم دانیال فکر نکنم عقلی در سر داشته باشه نگاه به من و خانوادهام چی میگه :منزلگاه اسلام عقل است و منزلگه استسلام دل
اسلام چون تن است و استسلام چون روح
تن بی روح مردار است و روح بی تن ، نه به کار است
اینها را گفتم تا بدانی که دلت را سگ خورده ، چرا که خداوند متعال
قلب های شیعیان را از جنس عشق خلق کرده است
و خلق عدوّنا من سجّین ، قلب های دشمنان را از سنگ
پس دشمنام دهندگان کسانی هستند که شیطان در قلوبشان
حبّ اشقیاء را القاء میکند و هم بغض ائمه نجباء و نائبین بر حقشان را
لهذا قال علی ع : لایجتمع حبنا مع حبّ أعدائنا فی قلب واحد
محبت ما با محبت دشمنان ما در یک قلب واحد جمع نمیشود
پس هر کس میخواهد قلبش را امتحان کند که دوستمان دارد یا نه
به دشمنان خدا نگاه کند فان شارکنا فی حبنا حب عدونا فلیس منا
پس اگر در دوستی و عقیده با دشمنان ما شریک بود ،
او از ما نیست و ما از او نیستیم !
و شما و خانواده محترمتان در یک خط واحد با لشگر کفر ایستاده اید
و همزبان با اسرائیل و آمریکا ، نعره مرگ بر ولایت سر میدهید
و عجب آنکه از برای صحت راه ما دلیل میخواهید ...
به وضع اسفناک و جایگاه یزیدی تان در دنیا و آخرت که بنگرید ،
برایتان کفایت خواهد کرد چرا که به فرموده امام علیه السلام دنیا را هم در دستان شما قرار دهند لبغضنا لایحبوننا ابدا ، از بغض ما دست نکشند!

این آقا تندروی کردند و مطمئنا حرف ایشان ملاک نیست ،این آقا حرف از هوای خود می زند.
بارها گفته ام و بار دیگر میگویم که ملاک فعل پیغمبر و علی و حسن و حسین و فرزندان حسین (علیه السلام) هستند و لاغیر.
خواهرم
دشمن بسیار زیرکانه عمل میکند و در حال دشمنی با جمهوری اسلامی ایران است.شما می توانید برای دیدن دستهای دشمن به شبکه های BBC Persian و VOA و MBC ها ، فارسی وان ،پارس تی وی و فیلمهای بدون سانسوری که در کنار خیابان فروخته می شود مراجعه کنید تا با این کار بتوانند موقعیت جمهوری اسلامی را ضعیف کنند و بگویند ما تروریست هستیم و ولی فقیه را ضعیف کنند و بگویند غربی ها ذاتا از ما پیشرفته تر هستند و ایران انرژی هسته ای را برای اهداف نظامی می خواهد و ....
اگر دشمن را شناختی کیست و با او مانند ما دشمنی کردی و حمایت از نظام را الگو قرار دادی و همچنین دوستی اهل بیت را در وبلاگت نمایان کردی آنوقت جای شما تنها در وبلاگ ما نیست که در دل ماست.
اما اگر دشمن را نشناختی و دستهایش را ندیدی بگو تا توضیحت دهم.

ارغوان دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:47 ب.ظ

سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
شما جای من بودید چه جوابی به این آدم می دادید ؟

میگفتم خیلی می خوامت

زهرا دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:29 ب.ظ

سلام
فاطمه راست میگه، من خواستم اون کامنت به اسم من باشه. حالا یا از روی شیطنت بوده یا اشتباه، نمیدونم چی بگم. فقط خواستم بدونید فاطمه دروغ نمیگه.

ارغوان دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ب.ظ http://sokot-ashegh.blogfa.com

اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا شما که داری دوباره منو مسخره کردی

سخن کوتاه کنید و فکر زیاد تا حکمت به زبان شما جاری شود

ارغوان دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 ب.ظ http://sokot-ashegh.blogfa.com

یعنی چی ؟

یعنی برو فکر کن خداوند کهکشان راه شیری را چرا خلق کرده؟
برو فکر کن این همه ستاره خداوند برای چی آفریده؟
برو فکر کن ماه و خورشید چه نسبتی با هم دارند؟
برو فکر کن خداوند چرا انسان و همه موجودات را جفت آفرید؟
برو فکر کن انسان چرا باید فراموشکار باشد؟
برو فکر کن آمریکا چرا به افغانستان لشکر کشی کرد؟

ارغوان سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ق.ظ

سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
من اومدم
به نظرت نهج ابلاغه بخونم به واسه تمام سوالاتت جواب پیدا میکنم ؟

برای پیدا کردن جواب ها فکر کن بعد مطالعه.

ارغوان سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ق.ظ

جواب سلام واجبه نمیدونستید

علیک سلام
اینبار حق با شماست ،سهل انگار شدیم

ارغوان سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ http://sokot-ashegh.blogfa.com

شما چرا مثل حاج آقاها حرف میزنی ؟

شما هم مثل دختر بچه های لوس صحبت میکنید

ارغوان سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ http://sokot-ashegh.blogfa.com

من اصلا لوس نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد