دانلود فارسی ساز Office 2003 شرکت مایکروسافت

در سالهای پیش فارسی سازهای بسیار زیادی برای نسخه های مختلف آفیس توسط شرکت های ایرانی ساخته شده که به قیمتهای بسیار گران در اختیار کاربران فارسی زبان که علاوه بر کامل نبودن ،نرم افزارهای ارائه شده باعث اختلال در نرم افزار میشد.

اما نرم افزار Persian Language interface pack بر روی تمامی نسخه های انگلیسی آفیس 2003 قابل نصب و اجراست.پس از نصب قادر به فارسی کردن Word ، Excel ،outlook و PowerPoint می باشد.


طریقه فعال سازی:پس از نصب فارسی ساز وارد منوی استارت ویندوز شوید.سپس به ترتیب وارد زبانه های ALL Program و بعد Microsoft office شوید و سپس زبانه Microsoft Office 2003 Language Settings کلیک کنید. حالا می بایست در زبانه Display language زبان فارسی را انتخاب کنید تا به لیست اضافه کرده و زبان فارسی را زبان اصلی قرار دهید.

نکته:ممکن است برای فعال سازی نرم افزار از شما درخواست سی دی Office شود که در اینصورت سی دی مذکور را داخل دستگاه قرار داده و تأیید می کنید.


تصویر مرتبط

حجم: 6.3 مگابایت


نظرات 6 + ارسال نظر
س چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ق.ظ

سلام نشد نصب کنم. ظاهرا باید ورد۲۰۰۳ داشته باشیم ولی ۲۰۰۷ که کامل تر است!!

علیک سلام
هم ظاهرا هم باطنا این نرم افزار فقط روی ورد 2003 جواب میده.خوب من دیدم غالبا از 2003 استفاده میکنند بخاطر همین از 2007 یا 2010 استفاده نکردم.خوب البته ورد 2010 از همه کامل تره. اختصاصی برای خانم سعادت یار اگر خواستند فارسی ساز 2007 میگذارم، ولی حجمش فکر کنم یه 15 مگابایتی باشه ، میتونی دانلود کنی؟

زهرا چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ق.ظ http://sheydayevesal.blogfa.com

سلام
ممنون از حضورتون
خوشحال میشم در این راه کمکم کنید.

علیک سلام
خواهش میکنم
اگر کمکی از دستمان بر اومد ،چشم.

س چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ق.ظ

بله انشاالله حالا اگه خواستم با ۲۰۰۳ هم می شود اما اگر لطف کنید بهتر است. تشکر

إنشاءالله در اولین فرصت

س یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ


میگم این عنوان مطلب مهر مادری درست نیست باید بنویسید عواطف حیوانات. چون بیشتر نشان دهنده ی غریزه ی بچه های حیوانات به مادرشان است.

مهر مادری یک مطلب رقیق تر است.

انسان و حیوان در داشتن مادر ،پدر ،فرزند با هم برابرند و مادر بودن فقط برای انسان نیست و مهر والدینی نیز بطور غریزی در انسان و حیوان وجود دارد و ارتباطی به عقل نداره.و مهر مادری صفتی نیست که مختص انسان باشد و وجه مشترک انسان و حیوان است پس خدایی نکرده به کسی توهین نشده.

س سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ق.ظ

می دانم اینهایی که گفتی، اما به طرز انسان بودنش هم می توان بسی دون تر از حیوانات به آن پرداخت و هم درجات عالیه ی آن را برشمرد. کاش تمام حرفم را گفته باشم من که هیچ نمی دانم! از مهر مادری!

همه موجودات روی زمین اعم از انسان و حیوان و نباتات و .... خداوند واحد و احد را ستایش و تسبیح می کنند ،گرچه تسبیح انسان با حیوان متفاوت است ولی به هر حال هر دو عبادت و تسبیح میکنند و همچنین شما قیاس کنید در مهر مادری.

س سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ق.ظ

باشه حرفی ندارم اما اگر دقت کنی میبینی که بحث من و تو همان مبحث اانگور است و تصویر گذاشته شده عادی و غریزی اما عنوان، سنگین!! است.
به هر حال تصاویری از عاطفه ی غریزی زیبایی بود. متشکر .

بعضی از علائق ما اینطور ظهور میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد